Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Krille - 13 februari 2013 16:38

Jag älskar min sambo över allt annat och vi är på samma nivå med allt. ...nästan. vi är helt olika när det gäller sex.

Hon vill ha lugn och mysigt hederligt samlag.
Jag är också för det, men jag vill också ha mer spänning och vild sex. Leksaker, nya platser om och om igen. Sex handlar inte om kärlek enbart. Det är också en lek av njutning.

Hur fasiken skall man göra? Vi har varit ihop nu under hela våra vuxna liv. Och allt är perfekt, utan en av de viktigaste sakerna. Suck.

Känner sig som en fågel i en bur.

Av Krille - 13 februari 2013 14:11

Innan jag fick barn så hade jag en Youtube kanal med tusentals prenumeranter. Jag hade folk som kom fram till mig och frågade efter om de fick vara med i min "show".
Den handlade om att alla hade rätt till kärlek.

Trode jag var bortglömd inom den branschen, men icke. Under lunchen så kom det fram en kvinna och en man som ville att jag skulle börja igen med kanalen.

Roligt att man inte är glömd efter alla dessa år.

Av Krille - 13 februari 2013 11:22

Min ögonsten har blivit misshandlad!!! Skulle svänga ut på en större väg och ser till min fasa en bil komma i full fart mot mig. Jag hinner inte stanna och den andra bilen reagerarinte ens, KRASH!
Jag kliver ut förbannad och andra föraren gör likså. Hur fan kör du säger hon till mig. Jag blev helt ställd av den idiotiska frågan. Och hon står där och skriker till mig. Hade det varit en karl så hade han fan fått en redig höger. Efter några fina ord till mig så rött jag i så de som tittade på oss hoppade till.
Hon blev inte lika kartig när jag sa att det var högerregeln som gällde och om hon yttra ett ord till skulle hon få se på vad riktig ilska är för något. Blir så jävla förbannad på folk som inte kan högerregeln. Kan ni inte en sån grundregel skall ni fan inte ha körkort.

Av Krille - 13 februari 2013 08:58

Tänkte styla bilen i helgen. Kommer bli en heldags jobb minst. Men den där tiden är inte på min sida. Hur fasiken skall man kunna hålla på när man bokar in annat.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards